Mijn eerste reis - Reisverslagen van alice hageman - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van alice hageman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Leuk dat je me site komt bekijken.
Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,..
Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Recente Reisverslagen:

30 September 2007

De laatste week in Darwin

07 September 2007

Aangekomen in Darwin

19 Juli 2007

Aangekomen in Broom!

02 Juli 2007

Klaar voor de grote reis!!

05 Mei 2007

Back from Tasmania
alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24275

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: