Klaar voor de grote reis!! - Reisverslag uit Perth, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu Klaar voor de grote reis!! - Reisverslag uit Perth, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu

Klaar voor de grote reis!!

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

02 Juli 2007 | Australië, Perth

Hallo iedereen.
Ten eerste wil ik iedereen weer even bedanken voor de reacties, en wens ik Chris z'n ouders veel sterkte toe met het verlies van hun geliefde moeder en oma.

Een paar weken geleden zijn we naar Rottnest Eiland geweest voor een weekend.
Dit eilandje is zo klein dat er alleen gefiest op mag worden en dus is het een ultieme manier om weer eens op een fiets te stappen. De bekende Quaka hebben we even daar gespot die aleen op dit eiland te zien is. De Nederlanders hadden dit eiland als eerst ondekt en vernoemde het "Ratten-nest" aangezien ze het voor ratten aanzagen. De eerste dag zijn we het eiland rondgefiets en hebben we de mooie strandjes bezocht en de 2e dag hebben we lekker gerelaxed, minigolf gedaan en zijn daarna weer terug gegaan.

Afgelopen zaterdag ben ik terug gekomen van mijn 2 weken Wooffen in Chidlow en het was jammer de plaats weer te moeten verlaten.
Met het werken op de farm heb ik gemerkt hoeveel ik het gemist heb. Elke ochtend was het standaard eerst de paarden voeren en daarna andere klusjes zoals uitmesten, schoonmaken, of de paarden klaar maken voor een trail-ride. De ezel loopt altijd vrij rond samen met de kippen en ganzen. Ik werkte grootendeels alleen, maar vondt dat niks erg, kon ik lekker me eige gang gaan. Helaas was Wendy d'r vader er slecht aan toe en moest ze er soms plots heen waardoor ik de boerderij voor me zelf had. Mijn kamer was klein en knus met een tv en heater en uitzicht over het paddock waar de paarden in staan. En soms kwam de ezel even langs het raam lopen :-) Wendy en ik zijn een dagje uitgeweest met haar kleindochter Popey en hebben een oude treintunnel bezocht en een heerlijke picknic gehouden. Ook de kinderen, Gemma en Stuart, kwamen een keer op bezoek en kregen we een heerlijk 3 gangen menu.
De laatste paar dagen zaten wendy en Larie ontvoerings plannen te bedenken om mij op de farm te houden ;-) maar helaas kwam er toch een eind aan en kwam Chris mij ophalen en gingen we weer terug naar de stad. Wij willen beide ouders even bedanken voor het vele eten wat ze ons gestuurd hebben, we hebben in totaal 30kg aan eten van jullie gekregen!! Super!....Hopenlijk past het allemaal in de auto,...De foto's staan op de zelfde link, helmaal onderaan; http://www.mijnalbum.nl/Album=RXE3LYNX

Ook wens ik Brigitte, Gerard en de kinders een leuke trip in Thailand en wil ook graag alle reisverhalen van jullie horen.



Van ons aan iedereen de groeten,..
Alice & Chris

  • 02 Juli 2007 - 07:54

    Christel:

    NOG EFFIES EN ZE KOMT WEER DEZE KANT OP !!!! YES YES YES YES!!!!!! kan nu echt niet meer wachten meis! we zijn hier ook al voorbereidingen aan het treffen..(verder zeg ik niks!! hihi...)

    leuk dat je weer met paarden hebt gewerkt he?! als jij er eenmaal mee in aanraking kwam, was je er niet bij weg te slaan.., en zo is het altijd al geweest! ben pas geleden langs de paardemelkerij gereden, en het zat er bomvol! kinderen waren in de tuin aan het spelen met de toestellen die er staan, en het stond vol met auto's!
    dat is ook wel eens anders geweest he..!

    ik heb nu van de 2 weken nog 1 week vakantie..al kun je het dat niet echt noemen, want het regent hier nu al een week of 3 en het houd maar niet op...
    wat dat betreft is het weer echt een hollandse flutzomer..
    maar goed, heb hier in huis op dit moment zat te doen, ik heb samen met treesie en tanya het behang van de muren gehaald, en ga straks de muren verven.
    het is nu nog een b'tje een zootje hier, maar dat komt allemaal goed!

    ik tel de weken af tot je terugkomst meid!!
    geniet van je hereniging met christian, en ik spreek je gauw weer!!!

    dikke xxxxxxxxxxxxxxxx van je grote zus, CHRISTEL.

  • 03 Juli 2007 - 01:33

    Alice:

    we zijn hier ook al voorbereidingen aan het treffen..(verder zeg ik niks!! hihi...) --Wat oet ik hier bij bedenken? Chris zegt net; Als het maar geen TV show is!! We wijn nog maar een paar uur verwijderd van onze reis, nog even wat dngetjes regelen en dan gaan we ervoor!! Whoehoe!!

  • 17 Juli 2007 - 18:56

    Chris En Ineke:

    Dank je wel Alice voor je medeleven.Maar vooral willen wij jou bedanken voor de steun die je gaf aan Christian wanneer hij dit nodig had.Elkaar steunen in goede en slechte tijden is juist voor jullie zo van belang!!

    Alice wij zijn blij voor jou dat je het in die 2 weken zo naar je zin hebt gehad.Het was dan wel te kort,maar tevens heb je weer een geweldige ervaring erbij.(Ook wij hebben wat paardenliefhebbers in de Fam.)

    De weg naar Darwin gaat over (rozen) zo te horen aan de verhalen die Christian ons verteld.Aan durf en moed ontbreekt het jullie beiden absoluut niet.Een record aan opwindende en werkelijke fantastische gebeurtenissen is bij jullie al wel bereikt.Knap hoor!!

    Okè Alice,het ga je goed.Ook wij kijken uit naar de grote dag.De dromen komen al volop,maar nu nog de werkelijkheid op !!!!!!!!!!!!!!!. Veel liefs voor jou en natuurlijk ook voor Christian.
    Hartelijke groeten vanuit Gendt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 24289

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: