Werken in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu Werken in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu

Werken in Melbourne

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

16 April 2006 | Australië, Melbourne

Nu zo'n 3 weken in Melbourne te zitten, heb ik eindelijk werk. Ik werk in een van de bekende Subway winkels, wat betekend; het klaarmaken van broodjes terwijl de mensen wachten. De eerste 2 dagen waren van 3 tot 6 en vandaag moest ik van 12 tot 5 werken en werd me de kassa ook uitgelegd. Het was geestelijk een zware dag, want om 12 uur gaat iedereen natuurlijk heerlijk luchen,..dus het stoomde binnen. Ze hebben veel verschillende menu's maar ze kunnen ook hun eigen samestellen, op welk brood (zijn 6 verschillende) en of ze het vers of geroosterd willen. Vele vragen die je moet stellen en vele dingen die je moet onthouden.
En sommige broodjes lijken dan ook nog eens op elkaar,...Vandaag dus ook op een rustig moment de kassa geprobeerd en dat ging ook vrij goed. Ik had goed werk gedaan zei 1 van me collega's en dat is natuurlijk altijd leuke om te horen. Bij me eerte dag kreeg ik zelfs al een compliment van een vaste klant!
Daarnaast is het natuurlijk veel schoonmaken als het rustig is en de bakjes opvullen. Morgen moet ik weer van 12 tot 3 werken en daarna wordt ik opgebeld als ik op het schema staat. Hier in het hotel zelf heb ik ook een baantje gekregen; the laundry room. Dus moet ik al het beddegoed in de wasmachine en droger doen en opvouwen. Heb ik tot nu toe nog maar 1 dag gedaan; van 10 tot 4 en voor 6 uur werken krijg je 2 nachten gratis accomodatie, dus dat is natuurlijk heel handig om ernaast te hebben. Deze hele week hadden ze niks voor me, maar morgen zou er een schoolbus komen en hadden ze me wel weer nodig, maar me Subway-werk gaat voor!

Het enige wat ik nog even moet uitzoeken is waar ik mijn auto goedkoper kan parkeren, ik betaal nu elke dag $9,- en dat tikt behoorlijk aan. Ik had gehoord dat ik 'm ook kon parkeren bij het Crown Hotel en dat ik dat alleen maar 2 of 5 dollar intree hoefde te betalen, dus dat ga ik straks even uitzoeken. Ik heb het nog steeds erg naar me zin hier in Melbourne, en heb er weer veel goede vrienden bij. Voor zover het verslag uit Melbourne, foto's zijn onderweg.

Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen, ik mis de lekkere chocolade eitjes wel, want die schijnen ze hier nu lekker te kunnen maken, de chocola smaakt werkelijk nergens naar,...
Groetjes Alice

  • 18 April 2006 - 20:47

    Pittemans:

    Niemand reageert op je site hmmmm dan doe ik het maar he. Het gaat hier perfect met mij. Ben geen vrijgezel meer1!!!!! Maar leuk dat je je nog een beetje vermaakt! Groetjes Pittemans

  • 19 April 2006 - 09:06

    Alice:

    paar nieuwe foto's op de volgende link

  • 19 April 2006 - 09:10

    Christel:

    Hey alice!!!
    Goed zeg dat je toch weer lekker wat kan werken!
    Heb by the way nog niets gehoord of gezien van daphne.........., waarschijnlijk is het niet meer nodig. maar ja, ze weet waar ik woon, en ze heeft ook nog niet gebeld, dus........! hier gaat alles goed, op werk word het steeds drukker, de zon schijnt natuurlijk ook steeds meer nu, dus het groeit best!! Heb afgelopen maandag (tweede paasdag) heerlijk op m'n balkonnetje kunnen zitten in de zon. wat was dat lekker zeg!mocht er ook wel weer een keertje van komen, kan niet wachten tot het weer zomer is!!!!!
    Geniet er nog van, voor je het weet zit je weer in het koude kikkerlandje!!! Dag lieverd, dikke kus, miss you!!! christel.

  • 11 Mei 2006 - 05:38

    Katharina From Tully:

    hello alice
    how are you and where areyou.
    i want to give you my email adress becaouse im thinking the one which i have is wrong it would be nice to her from you!!!:)
    have a nice time!!!

    Katha86@web.de

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 24310

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: