Melbourne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van alice hageman - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van alice hageman - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

04 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

Na Cooma rijden we weer wat verder naar beneden en slapen op een rest area waar we de volgende dag het Wilson's Promotory bezoeken, een mooi park met vele verschillende wandelpaden. We maken een wandelng van ca 2 a 3 uur en beklimmen daar ook de berg MT Bishop waar we een geweldig uitzicht zien. Hierna rijden we door naar Melbourne en zoeken een camping, maar omdat het regent wordt dit al snel een hostel. Niet echt wetend waar we heen moeten, vragen we het verschillende mensen en uiteindelijk stoppen we bij een man die een goede vriend opbelt om te vragen of hij wat weet. We krijgen naar een paar min te horen dat we anders wel bij z'n vriend terecht kunnen. Dit bod kunnen we natuurlijk,...niet overslaan! De eigenaar is erg aardig en we krijgen 2 banken aangewezen. Hij verteld ons dat hij in '89 ook in Nederland is geweest en mag de Nederlanders wel! Ze vertellen dat ze s'avonds wel uitgaan en of we mee willen. We hebben hier geen geld voor, maar ze verzekeren ons dat dat wel goed komt. Hoe mooier kan het nog worden in dit al prachtige land met z'n geweldige mensen!
De volgende dag vertrekken we vroeg en gaan verder door naar het plaatsje Ballan waar de kennisen van Liza wonen. Hier zullen we onze ena-laatste nacht doorbrengen en laten we de auto staan. We gaan de volgende dag met de trein naar het centrum van Melbourne waar we in het dichstbijzijnde Hostel onze laatste nacht voor een maand in Australie doorbrengen,..

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.