Nowra - Reisverslag uit Nowra, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu Nowra - Reisverslag uit Nowra, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu

Nowra

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

19 Februari 2006 | Australië, Nowra

Hallo Familie en Vrienden.

Het is weer wat weken geleden en we zijn weer een heel stuk naar beneden gereden. Vanaf Hervey Bay zijn we gestopt bij wat plaatsjes;
Montville: een geweldig mooi plaatje waar de huisje er zo schatig uit zien, wat je eigenlijk alleen maar in films ziet.
Nimbin: de enige plaats waar de wiet en hasj nog legaal verkocht wordt!
Coffs Harbour: waar we een kleine versie van Madurodam bezocht hebben!
Port MCquarie: Hier hebben we het Koala ziekenhuis bezocht en het Rotto House (een huis van een bekende famielie)
New Castle: waar we de bergen in zijn gereden waar het zicht voor de auto minder dan 10 mtr werdt door mist! En gister zijn we door Sydney gereden waar we Chris hebben afgezet bij z'n hostel.
Liza en ik zijn daarna naar een kennis van Liza gereden en slapen daar nu in zijn huis,...in the middle of nowhere naast een berg en gisteravond was het ook aan het onweren. Hij woont hier ongelofelijk mooi in de natuur met fruitbomen en kruiden die rond z'n huis groeien. We blijven hier nog 1 nacht en morgenvroeg vertrekken we dan naar Canberra waar we ook even een kijkje zullen gaan nemen. We stoppen bij veel National Parks, maar de herfst komt hier nu ook en daardoor krijgen we steeds meer last van regen.

Bij het laatste bericht ben ik een gedeelte vergeten neer te zetten. Voor Fraser Island hebben we namelijk in Bundaberg haslings (baby schildpadjes) uit het nest zien komen.
Dit was een geweldige ervaring. We zijn s'avonds naar het stand gegaan, waar je ze letterlijk uit het zand naar boven zag komen! We hebben ze begeleid met zaklampen (ze komen op het licht af) richting de zee waar ze hun grote avontuur tegemoet gingen.
De dag erna zijn we naar de Bundaberg Rum fabriek gegaan, waar we een rondleiding en uitleg kregen over hoe de bekende Bundaberg Rum gemaakt werdt. Op het eind kregen we 2 gratis drankjes om te proeven, en omdat ik moest rijden, heb ik het er maar bij 1 gehouden en de andere hebben Liza en Chris gedeelt. Rond een uurtje of 11 s'ochtends zaten we dus al aan de rum,...hihi

De link voor de foto's is http://www.mijnalbum.nl/Album=NHVADVRM
vanavond zal ik kijken of ik tijd krijg de nieuwere foto's erop te zetten, en zal dan ook de link hier neerzetten.

Van ons tweetje; de groetjes uit Nowra

  • 22 Februari 2006 - 02:06

    ALice:

    Heey hallo vrienden en Familie, op de volgende site staan weer een geheel nieuwe serie aan foto's. Sommige foto's zijn wat vaag helaas, maar dit kan aan mijn batterijen liggen die het jammergenoeg de laatste tijd snel begeven,...
    Ik zal binnekort ook weer even een neiuwe verslag neer zetten zodat het verhaal bij de foto's ook wat duidelijker wordt.
    Groetjes van Liza en mij uit Cooma

  • 22 Februari 2006 - 20:20

    Hanneke*:

    HeeejJ niichtt!!

    Alles g0ed met jou? Hiier in het koude Nederland wel howr ;)
    Ik heb je kad0 gekregen.. Heel erg bedankt! heeftie ook een speciale betekenis?

    Ik heb je foto´s gezien ze zijn echt superleuk!
    Is die grote Koalabeer je nieuwe vriend =P? Ik vind dat z0´n leuke foto..
    En die vn jou in die kl0mpen vind ik ook erg leuk alleen ze zijn wel een beetje te gr0ot he ;)
    Het is wel leuk dat je nu weer met iemand samen bent want dat is natuurlijk wel veel gzelliger dan in je uppie!

    Maar ik ga weer st0ppen..
    Ik hoop dat je n0g hele leuke dingen meemaakt en ik laat snel weer een berichtje achterR

    Dikke Kus van je Nichtje(K),,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 24279

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: