Weer aan het werk - Reisverslag uit Perth, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu Weer aan het werk - Reisverslag uit Perth, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu

Weer aan het werk

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

12 Februari 2007 | Australië, Perth

Hallo Iedereen,
We zijn weer terug in Perth en zijn weer aan het werk. De dagen met Chris z'n ouders was erg leuk en het was ook weer apart om weer in Sydney te zijn. We hebben met Ineken en Chris (Christian z'n ouders) de Sydney Tower bezocht waar we een mooi uitzicht over de stad hadden en zijn we via de Botanic Gardens naar het Opera House geweest waar we even lekker aan het water hebben gezeten. De 18e van Januari moest ik weer terug naar Perth en werdt het weer afscheid nemen van Chris z'n ouders en Christian zelf die ik na 2,5 week weer zou zien. Mijn vlucht was erg lang vanwege 2 uur vertraging, een lange wacht bij de bagage en een lange wachtrij bij de taxi's. Maar mijn thuiskomst werdt erg leuk door de kat die 4 kleintjes gekregen had! Ik ben de week erop weer aan het werk gegaan en werk weer 6 dagen in de week, namenlijk ook op Zondag wat goed verdient. Bij Chris z'n thuiskomst kreeg ik gelijk een cadeautje waarmee hij niet kon wachten tot Valentijnsdag haha. De foto's staan op:
http://www.mijnalbum.nl/Album=KN4ALHHC

Chris en ik zijn ons nu aan het verheugen op de volgende reis richting Darwin wat in April op de planning staat. Woensdag gaat de auto voor een grote service naar de garage en wordt ie klaar gemaakt voor een inspectie, die ik moet doen om een nieuwe registratie te krijgen voor WA. Dit alles gaat natuurlijk ook wel wat kosten. We zijn van plan de auto daarna in Darwin te verkopen aangezien we dan heel Australie dan met de auto hebben gedaan. (Woehoe!)
Ik heb nu ook een nieuwe camera gekocht aangezien ik geen mooie scherpe foto's kon maken. En de kwaliteit is te zien aan de foto's van het cadeautje van Chris.

Groetjes aan iedereen thuis,
Alice

  • 12 Februari 2007 - 06:27

    Mama:

    Hoi lieverd,
    even vlug voor ik aan het werk ga.
    Leuk dat je weer wat nieuws hebt geschreven ik keek er elke dag naar uit.
    Ik schrijf je nog wel als ik meer tijd heb.
    Niet vergeten te bellen hoor met valentijn
    Houden van je.
    Papa en Mama.''



  • 12 Februari 2007 - 15:26

    Brigitte:

    Hoi Alice en Chris,

    Fijn dat jullie weer bij elkaar zijn. Maar het is nu dus wel een paar maanden flink doorwerken! Wij komen nu definitief niet naar Australië. We zaten eerst nog te denken aan de zomervakantie maar dan is het daar winter. En ik denk voor de kinderen dat het wel erg lang duurt zodat het beter is als ze wat ouder zijn. We hebben nu een andere erg leuke reis geboekt voor de zomervakantie maar dat verklap ik nog niet omdat we begin maart bij je ouders op bezoek gaan en ander hebben we niets te vertellen. Ik wens jullie daar nog veel plezier. En werk ze de komende tijd.
    Groetjes van Gerard, Brigitte, Rom en Nienke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24280

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: