Aangekomen in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu Aangekomen in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van alice hageman - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Darwin

Door: Alice

Blijf op de hoogte en volg alice

07 September 2007 | Australië, Darwin

We zijn gister aangekomen in Darwin en hebben maar gelijk in een caravanpark een nacht geboekt. De laatste paar weken zullen we ons hier bezig houden met het verkopen van de auto, werk zoeken en natuurlijk nog even genieten van dit mooie land. We beiden (echt waar) kijken er wel weer naar uit om thuis te komen, "goed is goed" zeggen we beiden en voor de gene die het nog niet weten; Bij Chris z'n vader is een kwaadaardige tumor bij het oor van 2cm geconstateerd en moet bestraald worden. Dus het is te begrijpen dat de reis terug voor ons beide beter maar zo snel mogenlijk kan gaan,...

Onze reis van Broom naar Darwin ging als volgt:
Vanuit Broom hebben we in een paar dagen Derby, Fritzroy crossing, Halls creek en Whyndham bezocht. In deze plaatsen was niet erg veel te zien en doen en hebben in Kununurra uiteindelijk de uitlaat laten maken voor $80. Er zat een scheur in en maakte bijna het geluid van een Harley. Ze hebben 'm gelast en het is natuurlijk maar afwachten hoelang het 't houdt. Vanuit Kununurra zijn we doorgereden naar Katrine waar we de hotsprings bezoeken; een natuurlijke spring met een konstante temp. van 32 gr. Ook bezochten we Katrine Gorge waar gekanood hebben door de gorge en de zelfde dag nog een wandeling van 12 km hebben gedaan. De dag erna hebben we de 'school of the air' bezocht; een school die lessen geeft via de computer aan kinderen die erg ver van de bewoonde wereld wonen. Was erg intresant en ik heb hun video gekocht. Verderop de route hebben we Edith falls bezocht waar we voor het eerste in een natural pool zwommen waar de freshwater krokodillen zich bevinden. Van hieruit gingen we gelijk door naar Litchfield NP en hebben daar een nacht op de campground doorgebracht. In dit park bevinden zich 4 watervallen vlak bij elkaar. En bij sommige kun je dus ook zwemmen, ondanks de krokodillen. De zoetwater-krokodillen zijn namelijk eerder bang voor ons en vallen je niet snel aan, tenzij je ze lastig valt. Ook zul je ze niet snel overdags zien omdat ze dan liggen te slapen. Litchfield NP was een geweldige afsluiting van onze reis. We hebben in dit mooie land zoveel moois gezien en zullen het onwijs missen, maar zoals je vaak hoort,...aan alles komt een eind,...

Foto's>>>http://www.mijnalbum.nl/Album=7RRENIMT

  • 07 September 2007 - 06:56

    Brigitte:

    Hoi Alice en Chris,

    Goh, wat erg van Chris zijn vader, dat wist ik nog niet. Sterkte ermee.
    Mooie foto's. Maar ik heb het idee dat ik een stuk heb gemist. Jullie zaten toch tot eind augustus op de boot? Hoe was dat? Hard moeten werken?

    Nou, ik heb nog steeds niet kunnen invallen. Hoewel ik zag dat ze gisteren en vandaag wel mensen ingezet hebben. Jammer dat ik niet ben gebeld daarvoor. Maar goed, dat komt nog wel. Jullie ook succes met het zoeken van werk en heel veel plezier de laatste maand.

    Groetjes van Brigitte.

  • 07 September 2007 - 13:32

    Christel:

    hey meissie!! zie dat je weer veel gezien en gedaan hebt!! zal wel weer heel anders zijn als je thuis bent! nou, WIJ hier kunnen niet wachten tot je er weer bent!! ik kan niet wachten.., gaat nu natuurlijk heeeeeeeeeeeel snel..!! nou, wens christian veel sterkte met z'n vader!! hoop dat alles goed komt! dikke kus en knuffel, christel.

  • 07 September 2007 - 14:43

    Mama:

    Nog heel snel 'n berichtje voor ik aan het eten koken ga,(niet te veel want je vader doet aan de lijn).
    Zonder gekheid ik hoop dat alles goed gaat met Chris zijn vader.
    Men. Schouten vanuit Kudelstaart het allerbeste gewenst en we hopen en bidden dat alles een goed eind zal krijgen, wij zijn ook pas door een diep dal gegaan en we hopen dat U er net zo uitkomt als ik,
    vol goede moed ,en nog een heel eind goed leven te gaan.Ik moest dit even kwijt Alice en ik kan ook niet wachten tot wij Chris zijn ouders zullen ontmoeten ik hoop niet op Schiphol maar in ieder geval eerder ,als ik wat opgeknapt ben.
    Wij zijn namelijk wel van plan om eens een kijkje te gaan nemen in dat volgens Chris Oooh zo mooie GENDT.
    Voor we elkaar ontmoeten om de (kinders )af te halen van Schiphol.
    Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de slagroomtaart met aardbeien klaar staat.
    Alice en Chris nog een fijne tijd, maak er nog wat van.
    Heel veel liefs van Papa en Mama.
    Wij houden van jullie.

  • 11 September 2007 - 15:00

    Mieke:

    Wat naar om dit te lezen over de vader van Chris. Het is voor jullie natuurlijk ook erg moeilijk omdat je zo ver weg bent. We zullen duimen dat alles goed gaat. Jullie hebben in ieder geval weer een mooie tocht gemaakt en veel gezien. Geniet nog maar even van de komende weken want de tijd zal best snel gaan.
    Hier zijn de vakanties al weer achter de rug. Mark en Hanneke zijn allebei al weer naar school en hebben het daar erg druk mee. Hanneke loopt drie dagen in de week stage bij de Beekbrugschool in De Engel en daarnaast twee lange dagen naar school. Mark loopt 3 dagen stage bij een technisch bedrijf in Hillegom.
    We zijn erg benieuwd om je weer te zien Alice en natuurlijk om kennis te maken met Chris. Nog een hele fijne tijd daar en natuurlijk veel groetjes van ons alle 4 uit Lisse.
    Doei, Mieke

  • 12 September 2007 - 04:20

    Alice:

    Hey iedereen, bedankt voor de steun van iedereen. We zullen het nodig hebben.
    Ik heb bij het vorige bericht een keer een verhaal geplaats, maar ben waarschijnlijk vergeten op "plaats reactie" te drukken, aangezien het er niet staat. Maar we zijn inderdaad op de parelboot geweest; leuk voor de ervaring, maar 1x was genoeg,..

    De 10e hebben we de auto te koop gezet en hadden gister al gelijk iemand die kwam kijken. Helaas zal ik er $1000,- af moeten halen wil ik 'm aan hun verkopen,...maar we hebben nog even.

    Ik heb zo een intervieuw voor een car-wash baantje, dus ben benieuwd!
    Sorry dat ik het kort houdt, maar we zijn erg druk op het moment. Nogmaals bedankt iedereen!
    XXjes Alice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alice

Leuk dat je me site komt bekijken. Ik ben op 16 sept. vertrokken van schiphol en heb alles achter gelaten om een nieuw avontuur aan te gaan; Australie,.. Ik zal hier een jaar gaan rondtrekken, met een maand Nieuw-Zeeland erbij.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 24273

Voorgaande reizen:

16 September 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: